onsdag den 18. august 2010

Jeg har ikke en ting med sko!


Jeg har købt det første par sko med hæle siden min knæoperation. Tror jeg! Jeg ledte efter et par der passer til den kjole jeg har købt, som jeg skal have på til bryllup på lørdag. Jeg købte kjolen og har siden fået kyndig vejledning af min kusine, der arbejder i Pieces, til at finde tilbehør. Nu har jeg et købt et sort tørklæde til skuldrene (magen til det grå jeg havde med til Rom), de fineste mønstrede leggins (nej, hun fik mig ikke helt overtalt til net/blonde) og nu de fantastiske sko, som jeg har siddet og stirret på længe nu! Det er størrelse 39 (hørte jeg nogle sige bitte fødder?) og jeg er måske en smule bange for vabler. Men str. 40 faldt af når jeg gik, og de er så fine, at jer tror de vil være du par vabler værd. Så håber jeg dælme det bliver en god fest. Mangler bare gaven!

Ingen kommentarer: