søndag den 17. september 2017

Aqualon og bold

Morgentur på gåben med Helle og Karina.


Aqualon. Vi var kun 5 der syntes det var en bedre idé end en tur på marked. Jeg vidste, at jeg ville blive sidst - svømme 200 m er jo en ret ny disciplin for mig. Og løb er jeg heller ikke på toppen over. Men det var nu sjovt alligevel.


Efter Aqualon skulle Anette til Fit Ball. Jeg havde helt glemt, at jeg havde meldt mig til. Så det var godt hun sagde det. Så vi dryssede videre til boldtræning - som jeg jo elsker.


Dagen fortsatte med mere sol og pool. Jeg er efterhånden godt branket, så jeg tog mig god tid i lejligheden, inden jeg fandt en skyggeplads nede ved Helle og Karina. Indlagt i vores "pool-tid" var også et forsøg på paddle board i lagunen. Er dog stadig, til trods for svømmesuccessen, møgbange for at falde i på dybt vand. Og der var meget vind. Så selvom jeg nogenlunde kunne holde balancen opretstående, sejlede Jeg lidt frem og tilbage inde ved kanten - imens Helle og Karina sejlede rundt ude midt på sammen med Stinne (vores spininstruktør).
Sidst på eftermiddagen skulle vi til funktionel træning. Det var lige mig. Billederne viser et udpluk af øvelserne. De hårdeste var armøvelserne.
Så kom tid til nåd og endnu et oplæg. Og sidst et besøg på Club La Santas buffetrestaurant. Og nu er det snart sovetid. Skønt.


Ingen kommentarer: