søndag den 6. september 2009

Selvbyggede espaliers


I dag er jeg både glad og tilfreds. Mine hjemmebyggede og hjemmemalede espalierer er blevet plantet med hjælp fra farmand, som også hjalp med at skrue de sidste skruer i nr. 2. Noget nemmere end at bikse med 2 meter lange lægter alene. De står helt perfekt - det er flottere end jeg havde forestillet mig. Troede det ene ville blive klemt inde mellem komposten og hindbærne. Men sådan ser det ikke ud. Fik også flyttet en stor flot gul rose og en rød stikkelsbær, som gemte sig i hækken. Så tak til mor og far for en dejlig dag i haven. Selvom vi måtte flytte kaffedrikkeriet ind fordi det regnede. Men også det var super. For så fandt jeg ud af at man også kan hygge i kolonihavehuset. Nu er jeg sulten og skal på toilettet (smil), så jeg vil låse af for i dag, slukke for vandet og springe på cyklen hjem.

Ingen kommentarer: