lørdag den 1. oktober 2011

Lang hindbærsæson

Nogle vil måske se billedet og sige: Jamen Kristine, de hindbær er ikke modne endnu. Men jo. Bedst som det er ved at være svært at finde flere pæne røde hindbær, så er de gule modne, og der er mange af dem. Jeg troede ikke de blev til noget, og havde så småt lagt planer og at grave dem op. Men nu piber så mange bær frem, at det er tæt på at give mig mavepine. For jeg spiser dem direkte fra busken. Jeg er ikke god til at få dem brugt hjemme, inden de bliver smuttede eller dårlige. Og de smager altså også bedst lige efter de er plukket. Og så er det som om, at de seneste dage har givet dem en sødme, som de ikke har haft tidligere i år. Men måske bilder jeg mig det bare ind på grund af begejstring over det fantastiske vejr oktober er startet med.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer: