tirsdag den 13. april 2010

Påskeliljerne titter frem

Så er jeg endelig nået dertil, hvor jorden er klar til at blive trampet/tromlet inden jeg skal så græs. Jeg havde håbet at nå her til i løbet af Påsken, men jeg kunne godt mærke, at det nok trak lidt ud. Men jeg blev klar inden min fødselsdag.


I morgen skal jeg på arbejde indtil frokost, og så skal jeg hygge sammen med mor. Jeg håber vejret bliver lige så fantastisk som i dag.

Jeg har lidt vanskeligheder med at få mobilen til at sende billeder til bloggen. Jeg kan aldrig huske, hvad det er jeg skal gøre for at rette op, men indtil da, må jeg lægge dem ind på computere først, og så videre til bloggen.

 Men jeg tog et billede i søndags, som jeg syntes alligevel skal op her på bloggen. For nu er nogle af de fine påskeliljer sprunget ud. De er så dejlige, og jeg glæder mig til at se resten og tulipanerne, som farmor og jeg lagde i efteråret.

Ingen kommentarer: