onsdag den 14. april 2010

Så blev det min fødselsdag. Jeg tog fri ved frokosttid, og så mødtes jeg med mor herhjemme. Hun kom med et par franske anemoner, så dem gik vi i haven for at plante. Vi startede med kort at kigge ned til haveforeningens 60-års jubilæumsreception, og så tog vi stille og roligt fat. Dvs. vinstokken blev klippet ind, ukrudt i bedet omkring huset fjernet, blomster plantet, surbundsbed til blåbærbuske etableret med spagnum og så fik vi også lige plantet et par krydderurter i krydderurtebedet. Vejret var helt fantastisk, men vi skulle hjem igen, inden far kom.

Jeg fik en fin kultivator og en wok-gryde i støbejern. Jeg havde varslet Jensen, men det endte med, at vi skulle afprøve gryden, så Jensen blev byttet ud med hjemmelavet wok-ret. Nu er mor og far kørt, og jeg må hellere snart i seng - i hvert fald inden jeg falder i søvn på sofaen.

Ingen kommentarer: