fredag den 11. marts 2011

Shoppet og stoppet...

...mens legen er god. Da vejret var flot og mor havde nævnt skoudsalg i Ecco, drønede jeg ind til byen, da jeg fik fri efter en træls dag på arbejde. Jeg fandt ingen sko, men jeg kiggede ind i Fransa nogle butikker længere nede ad Vestergade. Og jeg praktisk talt rev ned ad hylderne, og havde masser at prøve på. Efter en tur i H&M og Pieces sluttede af med en kugle Paradis. Skønt efter en uinspireret tøj-shoppe-vinter. Og tænk, jeg fik stoppet igen inden jeg var dødtræt. Så nu har jeg en hyggelig aften foran mig og et par film på lager (var os´ lige forbi Expert), hvis ikke fredags-tv har noget at byde ind med. Skønt!

1 kommentar:

Henrik sagde ...

Shoppoman. Det er vist ikke godt for dig med den bil, man kan hurtigt komme omkring og bruge dankortet.
Går det fremad med spirerne, her er det indtil videre kun 60 % af bakkerne der har liv.
Henrik