mandag den 7. april 2008

Rejsen er startet

Til juli går turen til Sydney, hvor jeg selv, 99 andre unge danske katolikker og endnu flere unge katolikker fra hele verden fejrer World Youth Day (WYD) sammen med Paven.
Min først WYD var i Rom i 2000. Det var den største oplevelse jeg har haft, tror jeg. Så jeg var også med i Toronto i 2002 og i Køln i 2005. Og på falderebet deltager jeg så også til sommer, inden jeg falder for aldersgrænsen. Det bliver spændende og jeg glæder mig vanvittigt.

Denne blog er egentlig en erstatning for min aktivitet på Danmarks Unge Katolikkers web-forum, fordi jeg stort set var den eneste aktive. Tanken var at dele informationer og links til spændende sider der vedrører WYD, Australien, Bathurst (som vi også skal besøge) og Sydney. Men nu overfører jeg altså al denne information hertil, for at dokumentere min rejse. Den indre såvel som den ydre.

Måske er jeg den eneste, der kommer til at benytte min blog, men hvis der skulle dukke andre op, er I velkomne til at følge mine links, at kommentere mine indlæg og at dele jeres egne erfaringer i forbindelse med pilgrimsrejsen til Sydney - rejsen som allerede er startet i mit hovede. God fornøjelse her!

Ingen kommentarer: