tirsdag den 17. juni 2008

Usb-katastrofen indtraf

Katastrofer findes i forskellige omfang. Det har jeg mindet mig selv om i dag. Når man skriver speciale, er den største frygt, at computeren går ned, uden man har taget backup. Jeg arbejder både hjemme og på universitetet og gemmer derfor mine filer på en usb-pen. Det er verdens smarteste opfindelse.

Guess what!!! Klods!

Og nej, hun har IKKE husket at lave backup af de sidste 14 dages arbejde. Det sker KUN for Kristine! Og undskyldningerne ville blive pænt dårlige, for hvad mon den nye eksterne harddisk så skal bruges til?

Jeg kan berolige bekymrede sjæle med, at usb-vraget på mirakuløs vis virkede hjemme i min egen computer, og chokket har lagt sig. Jeg har dog anskaffet mig en ny usb-pen (helstøbt med gummibeskyttelse) - jeg tror trods alt, at den gamle må pensioneres. Uanset, så er det nyeste ønske på ønskelisten en usb-pen i titanium.

3 kommentarer:

Bo Foght sagde ...

Kristine bander aldrig!

Men Kristine bandede idag... mange gange.

Det kan være jeg skal spørge omkring, og se om jeg kan finde nogen der kan modde en usårlig usb-pen til dig :-)

Thomas Gredsted sagde ...

Selvom jeg er glad for at det lykkedes for dig at rede din USB-pen, så er det godt at se en perfektionist også kan dumme sig lidt :)

Kim sagde ...

Hmmm du kunne jo også tage den nørdede udgave som jeg bruger og skaffe dig en Palm PDA og vha. et program kaldet "Cardreader" og dit synk-kabel lave SD-kort i din PDA's SD-port om til en USB nøgle Ganske sikkert og stabilt. Har så totalt paranoia kan du så købe et sikkerhedskopi-program som så tager en sikkerhedskopi af kortet. Teknisk ja! Men det virker!!!

Som sagt før; Vær glad for at du ikke gå på Teknikum eller naturvidenskablig retning!!!

Du ville have været alletiders mobbe offer!!! ]:->