mandag den 2. juni 2008

De praktiske forberedelser...

...er jeg nået et godt stykke længere med.

Pas: Det er noget tid siden, jeg fik mit pas fornyet. DUK skulle bruge en kopi, så jeg opdagede heldigvis i rigtig god tid, at det ville udløbe inden afrejse.

Forsikring: Nu kan man jo ikke længere sætte sin lid til det gule sygesikringskort, så jeg har tegnet en rejseforsikring – nok meget godt, hvis uheldet skulle være ude.

Vaccination: Tænkte jeg hellere måtte tjekke, hvornår jeg fik min sidste stivkrampe/difteri-vaccine. Jeg blev lidt overrasket over, at det er helt tilbage i ´96. Husker det som var det i går, for man bliver så øm. Men selv om det er ubehageligt, må jeg hellere få det gjort – har bestilt tid hos doktor-damen.

Sovepose og liggeunderlag: Var til Friluftslagerets gårdudsalg i weekenden. Takket være mine bedsteforældres gaver, har jeg kunne købe en dejlig sovepose og et rigtig godt selvoppusteligt liggeunderlag. Jeg kommer ikke til at fryse om natten denne gang.

Ingen kommentarer: