mandag den 1. november 2010

Tilbage til stranden - i DK


Man skulle næsten tro, at jeg ikke kunne undvære strand og hav, for i dag, første dag tilbage fra Thailand, tog jeg mor med i 206eren, og kørte til deres sommerhus på Nordfyn. Mest for at køre en lidt længere tur, i min nye gamle bil. Her er meget efterårsagtigt, men også rigtig hyggeligt. Vi har varme på indenfor og er lige blevet færdige med at spise sandwich fra toasteren. Om lidt kører vi tilbage, og når far kommer hjem, skal vi se billeder fra rejsen. Turen hjem fra Thailand gik helt efter bogen. Ingen forsinkelse og ingen problemer. Jeg så 3 film i flyet og fik sovet lidt også. Der var ikke mange med, så folk flyttede lidt rundt, og jeg fik du dobbeltsæde for mig selv. Da jeg kom hjem hentede mor mig i 206eren, og hun sørgede også for mad. Hjemme hos mig selv faldt jeg i søvn på sofaen. Jeg vågnede kl. 1 og var sulten, men det var selvfølgelig også morgenmadstid i Thailand. Jeg smuttede bare i seng.

Ingen kommentarer: