fredag den 26. november 2010

Winter wonderland


Siden sidst jeg skrev, er det blevet rigtigt vinter. Med sne og hvad det bringer med sig af kaos. Selvom jeg er sikker på, jeg nok skal nå at blive træt af den, så er det uden tvivl du fantastisk smukt syn, når den lige af faldet. I går aftes på vej hjem fra hallen på cykel, tænkte jeg, at det var som om der var utroligt stille. Som om sneen lægger en lyddæmper ud over byen. Og knirken vender hjulene understregede det bare. Her til morgen kom kaoset. Biler i lange køer på vejene. Jeg er heller ikke sikker på, at den vej jeg tog på cyklen, var den smarteste. Hjem satser jeg nok på ringvejen. Der må cykelstierne være ryddet. Billedet er taget her fra arbejdet - ud af vinduet på mit nye kontor. Sygehuset er også næsten kønt i det her vejr.

1 kommentar:

Agnethe Vinther Thorsen sagde ...

Wow et smukt billede du har fået taget der Kristine :) Det ser helt idyllisk og fredeligt ud - håber også du når at nyde sneen en smule :D