fredag den 17. december 2010

Julegaveindkøb


Så er der for alvor taget hul på julegaveindkøbene. Jeg tog ind til byen efter arbejde, for jeg tænkte, at rosengårdcentret ville være du helved frem for hygge. Fordi det er så overdrevet koldt, tænkte jeg, at det nok var begrænset, hvor mange der lystede at vandre gågaderne tynde. Og jeg har faktist hygget mig. Dog er jeg nu på vej mod bilen med et stænk af dårlig samvittighed. Et toiletbesøg blev klaret ved at købe en gang fritter på MacD, og en tur på kundetoilettet. Jeg kom senere til at købe en kæmpepandekage i en kæmpepandekagevogn. Og så kom der også et luksuskøb til mig selv med i posen. Det sprang faktisk derned helt af sig selv. Det er altså rigtigt! Men nu har jeg også købt til aftensmad med masser af grønt. I morgen står det nemlig på det traditionelle julebag hos farmor og farfar. Mor skal være med, og far kommer også forbi. Det er vist første gang vi lukker de voksne ind i farmors julebageri. Og der bliver helt sikkert også tid til en gang 500 med farfar.

Ingen kommentarer: