søndag den 17. april 2011

Påskeliljer

Måske ville overskriften være mere korrekt, hvis det havde være Narcisser. Men jeg synes påske- og pinseliljer lyder så meget smukkere. Jeg har været i haven i dag, og har gjort en del af køkkenhaven klar til at jeg kan så gulerødder og salat og lægge løg her de næste par dage.

Jeg havde min fødselsdagsgave med. En solvogn. Nu kan jeg rigtig ligge på langs og nyde haven i de mange pauser jeg holder mig.

Men tilbage til overskriften. For jeg har også haft tid til at nyde de nyudsprungne påskeliljer. Og det kunne ikke være timet bedre, for jeg skal blot på arbejde i morgen, og så er der påskeferie, og vejret skulle blive flot. Og det betyder én ting - haven. Da jeg købte påskeliljerne kunne jeg endnu engang ikke modstå de lidt særlige af slagsen. Jeg synes, de er fantastisk smukke. Jeg har dog også almindelige påskeliljer, men her er dem, man ikke kan købe for en femmer bundet.




Ingen kommentarer: