fredag den 12. april 2013

After Eight kagedag

Jeg har bagt fødselsdagskager til mine kolleger. Og After Eight kagerne er blevet rigtig fine. Det er første forsøg, så jeg håber det er kager, jeg kan være bekendt at servere. Chokoladen blev vist ikke tempereret helt a la Mette Blomsterberg, men det ser okay ud alligevel, trods områder med let hvid overflade. Jeg elsker After Eight, og synes chokoladen fortjener mere, end blot at være mandelgave. Så jeg er ret spændt. Kagen var nem at lave, da jeg først havde fundet ingredienserne og fået et par tip af mor om varmluft mm.


Og det tegner til, at mine kolleger kan lide den. På nær den supporterelev, der svarede mig, at han ikke skulle have kage, fordi det var en rigtig tøsekage. Da han fandt ud af, at det var mig, som havde lavet dem, fik han travlt med at trække i land. Sjovt.



3 kommentarer:

Agnethe - about a girl sagde ...

Uhmmm det ser godt nok rigtig godt ud! :D
After Eight er også et hit herhjemme - T elsker alt med mint i, så mon ikke man skulle smække sådan en laban sammen indenfor nærmeste fremtid ;)

Kristine M.V. Hansen sagde ...

Den er så nem, Agnethe. Da jeg først havde fået fat i pebermynten, så er der ingen ben i det - ikke at det ville stoppe dig ;-) Jeg lavede endda en mere samme dag, som jeg så tog med til håndboldstævne. Det er ikke sidste gang, jeg har lavet den. Mmm... Kunne faktisk godt spise et voksent stykke nu :-)

René Ask sagde ...

Smagte superdejligt
Tak:-)