tirsdag den 30. april 2013

Vil du med i Zoo


Så. I dag fik jeg købt årskort til Odense Zoo. Jeg var igen i år med på Thorsgaarden (ungdomsboligerne, hvor jeg boede i 5 år) zoo-tur. En meget traditionsbunden tur. Og jeg kunne simpelthen ikke modstå fristelsen til at bytte billetten ud med et årskort. Der var lukket i billetsalget, da vi sluttede vores arrangement, men June og jeg fik lov at komme tilbage en anden dag. Og det blev så i dag. Selvom de fleste billeder herunder blev taget i fredags, så bliver jeg nødt til at vise, hvorfor jeg skal besøg Zoo flere gange i løbet af det næste år.

Fredag: Dejlige små løveunger

Fredag: Pippi-aben - på forskellige tidspunkter kan man komme helt ind til dem.

Fredag: Og så var der også unger hos dem. 
Fredag: Jeg er godt nok ikke til fugle, men de er da flotte. Og bagved er der også en kæmpe lodden unge. Den ser større ud, end de voksne. 
Kamelunge, som tygger i fars pels, og far der forsøger at tygge sig ind til sønnike (jeg ved faktisk ikke om det er en drengekamel, eller om det er ungens far...!)


1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Åh, elsker Zoo. Er bosat i Aalborg, men mit årskort giver adgang til Odense Zoo, så det skal prøves til sommer (: Glæder mig allerede.

- Anne