søndag den 9. juni 2013

Travl weekend

Efter en travl weekend med spilaften hos mig fredag, 50 års fødselsdag i Svendborg lørdag eftermiddag og fest i motionscentret lørdag aften, har det været skønt med en dag helt for mig selv. Alle tre arrangementer var fantastisk hyggelige på hver deres måde, men det var også tiltrængt med en dag for mig selv. Jeg sov indtil frokosttid, og herefter har den stået på tur i Plantorama, havearbejde og hygge på altanen. I dag købte jeg 3 petuniaer og har installeret dem i nyindkøbte potter og stativer. Jeg er helt vild med Elho og deres fine plasticprodukter. Så jeg har ny et væghængt stativ med en hængepetunia og et dobbeltstativ med to store petuniaer. Samtidig har jeg udover den fine glaslanterne installeret to store IKEA glas, som jeg købte for længe siden. det er glas så store, at jeg ville bruge dem som vaser. Nu fungerer de i stedet fint spm lanterner. Jeg sidder lige og nyder det hele og et spil cricket nede på græsplænen til en skål indkøbte jordbær, inden jeg vil ind i varmen og se lidt tv.

Ingen kommentarer: