mandag den 2. april 2012

Drømme om jordbærbed

Nu har jeg påskeferie. Det har været en utrolig travl tid, så nogle fridage falder godt. Indtil frokost har jeg fedtet rundt hjemme og lavet ingenting, det var skønt. Ud på eftermiddagen tog jeg i haven uden helt at vide, hvor jeg skulle tage fat. Da jeg kom herover faldt valget på rækken med jordbær. Jeg tror det trænger til at blive forkælet. Jeg er lige blevet færdig med at håndluge. Imens har jeg drømt om en udvidelse. Det har hele tiden været planen. Men nu tror jeg, at jeg vil gå til det, som ned aspargesbedet. Jeg tror jeg minimerer altmuligtbedet ved siden af, og sætter en række jordbær mere - måske to. Og så en række fliser på hver side. Det tror jeg vil være perfekt. Om det bliver til noget, det vil foråret vise. For der er meget at tage fat på. Nu fryser jeg og vil vende næsen hjemad.


Ingen kommentarer: