torsdag den 30. juli 2009

Besøg af Rosa og Michael


Rosa skrev en sms til mig for en lille uges tid siden, at hun og Michael ville komme forbi Odense du par dage - om jeg var hjemme? Det blev til at de besøgte mig fra tirsdag til torsdag. Og det var rigtig dejligt at se dem igen - sidst var til deres bryllup. Vi snakkede og snakkede, samlede et klædeskab (yderst belejliget for min far, så slap han), snakkede lidt igen, besøgte Den fynske landsby - og der snakkede vi også. Maden var heller ikke ringe, og det var så hyggeligt at lave mad sammen med andre (og blive lavet mad til). Behøver jeg at sige, at det var et dejligt besøg. Kolonihaven er blevet lidt forsømt den seneste uge - også pga mor og fars flytning. Men var lige ovre et par timer her til eftermiddag. Men hvordan det står til der, det må beskrives en anden god gang.

Ingen kommentarer: