onsdag den 8. juli 2009

Hurtig ekspedition og sommerregn


Jeg var egentlig lidt irriteret over at have tid til behandling i Herning kl. 9.30, for det betød at jeg skulle op allerede kl. 5.30. Men da jeg blev kaldt ind blot lidt over 9, og lægen kom ind usædvanligt hurtigt, så var jeg færdig du kvarter før min egentlige tid, og kunne nå toget hjem allerede 9.36. Hvad skulle jeg bruge en bog til??? Der var i hvert fald ingen ventetid til at nå du par kapitler! Og nu er jeg færdig og butikkerne har ikke engang åbent endnu.

Men da jeg kom ned på gaden var der virkelig åbnet for sluserne - det stod ned i stænger. Stakkels mennesker der går og gør byen klar til Bruce Springsteen i aften. Men en smule regn, selv meget, skulle ikke hindre mig i at nå toget. Godt jeg havde paraplyen i tasken. Så nu sidder jeg i toget med fugtige bukser og drivvåde sko og nærmer mig Jelling (hvor vejret i øvrigt er rigtig fint lige nu), med udsigt til at være i Odense inden frokost. Fantastisk.

Ingen kommentarer: