mandag den 20. juli 2009

Du er anholdt


Ved det ikke er længe siden min sidste post. Men må lige fortælle om endnu en oplevelse. Fredeligt cykler jeg på landevejen mod Odense, da en politibil kommer drønende den anden vej. Kort efter hører jeg endnu en sirene og kan så blink længere fremme. Men pludselig vender de de om og kører tilbage. Kort efter igen kommer den første politibil drønende tilbage igen. De holder begge på toppen af bakken og jeg frygter der er sket en ulykke. Begynder at planlægge alternative ruter for at slippe udenom. Men da den sidst ankomne betjent stiger ud af bilen kan jeg efterhånden ane en mand med hænderne i vejret. Han bliver kropsvisiteret som jeg cykler kun en meters penge forbi. Det så ud som på film. Og nu kan jeg ikke sige mere, ellers må de skyde mig ;) (Jeg ved ikke om de blå blink kan anes på billedet på toppen af bakken. Jeg er jo ikke typen der filmer ulykker og andet, så det er alt hvad i får. Toppen af bakken)

Ingen kommentarer: