tirsdag den 13. juli 2010

Skidt med det...


Så har jeg endnu engang knoklet løs et par timer. Far ringede og spurgte om, om jeg havde kørt mit affald ned til hækken, som jeg havde talt om. For han skulle køre affald i dag, og ville gerne hjælpe mig med at køre mit væk i morgen. Jeg var helt i tvivl om, om jeg skulle sende det her billede til bloggen her, for hvis han ser det, kan der ske en ud af 3 ting. 1) Han fortryder, og siger han skal noget andet. 2) Han bliver forfærdelig træt på forhånd. Eller 3) (og det håber jeg jo på) han tænker, det er slet ikke så slemt som jeg havde frygtet. Jeg selv blev godt og grundigt overrasket. Det har fyldt godt rundt omkring, men samlet fylder det ikke kun godt, men godt og grundigt. Jeg kunne ikke holde mig på den 'rigtige' side af havelågen, men jeg håber alligevel ikke der er mere end til 2 måske 3 kørsler frem og tilbage. En ting er sikkert. Jeg glæder mig som et lille barn til at komme af med det.

Ingen kommentarer: