lørdag den 24. december 2011

Juleaftensdag

Så er det blevet juleaftensdag. Jeg har ferie resten af året, og jeg er allerede begyndt at nyde det, omend der nok lige skal et par dage til, før jeg har gearet helt ned for tempoet. Jeg sov rigtig længe - dejligt. Nu har jeg pakket de sidste gaver ind... eller... dvs. de gaver der skal gives i dag. Jeg håber, at den der har opfundet klippelinjer på bagsiden af gavepapir tjener rigtig godt på det. Først tænkte jeg, hvorfor dælen er der alle de grimme streger på bagsiden af papiret, men så gik det op for mig, hvor ualmindelig smart det er!!! Og nu ikke et ord mere om den detalje :-)



Jeg er ved at koge risengrød til risalamande - desserten i aften - og så skal jeg lige en tur under bruseren. Og så er det ellers kursen mod Odense NV. Jeg glæder mig til denne juleaften sammen med mor og far, og farmor og farfar. Sidste år var vi jo kun tre. Vi skal også have pakkespil, og jeg har en hel håndfuld fine gaver med. Jeg har selvfølgelig også en gave til Quinto - han er en hund efter gaver. Vi får nok heller ikke lov at pakke vores egne op, uden kyndig assistance fra en våd hundesnude.

Jeg må hellere se at komme videre til næste punkt på dagsordenen. Let frokost og en skylletur.

GLÆDELIG JUL.

Ingen kommentarer: