tirsdag den 30. juli 2013

Nye solbriller

Jeg har mistet mine solbriller, som jeg ellers har været så glad for. Jeg har ledt alle vegne. I alle tasker, på alle flader i lejligheden, det var lige før jeg også ledte i køkkenskabene. Jeg har kigget i havehuset, spurgt i motionscentret og kigget på øverste hylde i motionscentrers skabe. Jeg har kigget i bunden af bilen, bagagerummet og dørenes sidelommer. jeg har gennemsøgt mit fine kontor. kigget i jakkelommer, hvor jeg ved, jeg aldrig ville lægge dem. I morges kørte jeg tilbage i haven og tjekkede græsplænen. Jeg kan faktisk ikke huske, hvornår jeg havde dem sidst. Men jeg skal på ferie lige om lidt, så jeg tog en rask beslutning, og har nu investeret i et par nye hos min sædvanlige brillepusher. Af Heiko Stumbecks eget mærke valgte jeg ret hurtigt 4 mulige ud. Så fik jeg hjælp. Damen fik et billede i hånden af mig med de gamle briller. Og nu tænkes der nok, at jeg er tosset at gå efter en model, som ligner den jeg har mistet. Men så er det heldigt, at billedet netop skulle hjælpe med at finde noget andet. Da jeg tog brille nummer 3 på ud af 4, var damens kommentar at de var flotte feminine. De er større og mindre sporty end de gamle, så hvis de gamle dukker op igen, så har jeg 2 helt forskellige at vælge mellem. Og de nye er tilmed HELT nye, forstået på den måde, at det er en spritny model, de havde fået hjem i denne uge. Hvabehar - er man mon moderne?
Nu vil jeg plukke lidt basilikum til den hjemmelavede tomatsalat, der venter lige om hjørnet, med tomater og rødløg af egen avl. 

Ingen kommentarer: