lørdag den 24. oktober 2009

I staden


Ja, nære ikke det bedste billede jeg har sendt til bloggen, men det mest diskrete. Lige nu står jeg på en proppet S-tog station på Nørreport i København. En spiller harmonika et sted. Jeg tror der må være sporarbejde et sted, for der kører ikke mange S-tog, og kun i et spor. Nå, tilbage til sagen. Jeg er taget herover for at planlægge en Natflyveren-udgivelse til jul med resten af redaktionen. Det er gået super godt. Både næste nummer og julenummeret ser ud til at komme til at køre på skinner. Men sådan har jeg det næsten altid efter et redaktionsmøde. Bagefter var vi nede på en rigtig Bodega på Jagtvej, for lige at snakke af. Så tit ser jeg dem heller ikke - så det var rigtig hyggeligt.
Nu er jeg på vej hjem til Odense. Håber jeg kan nå at købe en sandwich eller noget på Hovedbanegården - og at der er rigeligt med siddepladser i toget. Frygter det værste sådan en lørdag aften.
Selvom det har været en dejlig dag, på trods af 3 kvarters DSB-forsinkelse på vej herover, så glæder jeg mig til en aften på sofaen foran fjerneren. Men kl. bliver nok halv 9 inden jeg er hjemme. Nå, nu kommer S-toget vist! Det er guld- og sølvfarvet frem for den sædvanlige røde! Hmm. Interessant, eller...

Ingen kommentarer: