tirsdag den 27. oktober 2009

Jobsamtale i Vejle


Så er endnu en jobsamtale overstået. Denne gang i Vejle - Region Syddanmarks kommunikationsafdeling. Heller ikke denne gang vil jeg komme yderligere ind på det, andet en at det gik godt, og at jeg denne gang havde taget tøjet rigtigt på.
Jeg overvejede om jeg skulle tage til Kolding, idet jeg jo egentlig har undervisning. Men selv den hurtigste mulighed med bus, ville kun give mig lidt over en time. Og igår blev den time brugt på gruppearbejde, så nu sidder jeg igen i toget på vel hjemad.
Steg på et af de nye ic4-tog. Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det. Som udgangspunkt er det både lækkert og pænt. Men jeg tror det bliver forfærdeligt, når de bliver proppede med mennesker fredag eftermiddag. For de virker meget små indefra. Jeg nåede at få 10 min. på første klasse. Der stod nemlig 1 på alle døre, til trods for en pil mod standard. Jeg slog mig ned, og tænkte, at så måtte billetdamen, som var en mand, vise mig hvor jeg så skulle sidde. Han pegede selvfølgeligt ned på døren, hvor der stod 1. på. Ja, det giver ingen mening for mig. Men nu er jeg, hvor jeg hører hjemme. I en standardvogn!

Ingen kommentarer: