mandag den 12. oktober 2009

Lynvisit på Øm


Så sidder jeg på Skanderborg station og venter på toget. I tirsdags blev jeg spurgt om jeg ville komme og holde et oplæg om basic kommunikation, niveau 1 på årets DUK Efterårslejr. Deltagerne var temmelig sløve, og det var ikke til at hive mange svar på simple spørgsmål ud af dem. Derfor blev første del alt for meget snak fra mig, og det var som om der ikke rigtig var flow i mit oplæg. Men det var der ikke noget at gøre ved. Den ventede diskussion udeblev, og så måtte jeg jo forholde mig til det. Første øvelse sløjfet, 2. del reduceret væsentligt og så var det ellers den kreative øvelse. Jeg blev inviteret til at blive resten af dagen og natten med. Men det kunne jeg ikke lige overskue. Ville gerne blive nogle timer, men få der var 3 timers sidsta og jeg fik tilbudt kørelejlighed til stationen sprang jeg på. Nu står jeg i et proppet tog. Det havde jeg ikke ventet. Klokken er kun 2. Havde tænkt jeg skulle sidde og se film på min nye computer. Nu overvejer jeg at hoppe af i Horsens, hvis ikke min billet når at blive klippet. Så kan jeg købe plads i det næste tog. Med risiko for at de er udsolgte. Det må være efterårsferien!

Ingen kommentarer: