mandag den 1. august 2016

Schnitzel og 18%

På vej mod aftensmaden så vi et skilt der antydede, at gaderne nok går lidt op og ned i Sankt Andreasberg.
Vi fandt en restaurant hotelfatter havde anbefalet. Vi bestilte øl og schnitzel. Vi snakkede ikke så meget. Trængte nok mest til bare at sidde med vores telefoner og surfe lidt. Maden smagte ganske fint. Lækre møre schnitzler.
Dagens sidste opgave var at finde kontanter, så vi kan købe benzin i morgen (kørte forgæves tidligere i dag, fordi stationen ikke tager VISA. På vejen kom vi forbi den vilde gade. Det så helt vildt ud. Billedet retfærdiggør det slet ikke. Men man kan jo tjekke skiltet. Ikke en vej jeg har tænkt mig at byde 206eren.
Tilbage på hotellet er vi helt klar til at hoppe i seng. Vi har Chromecast med. Nu mangler vi bare at finde hdmi-stikket på tv'et der ikke er meget større end en iPad. Jeg kan afsløre, at vi ikke kommer til at case noget som helst til det lille miniature-billedrørs-tv.
Så mens jeg skriver er Helle faldet i søvn til afsnit 2 af Størst i Rio. Og nu følger jeg snart efter til drømmeland, kan jeg mærke.

Ingen kommentarer: