lørdag den 27. marts 2010

Haven gravet og æbletræet er skrumpet


Så er det sket. Det ene æbletræ er blevet beskåret. Det andet må vente til næste år. Far mødte op i dag med motorsav, og så bliv træet trimmet. Jeg glæder mig til at se hvad det kommer til at udvikle sig til.

Men det er ikke det eneste, som er sket i haven i dag. Der er sket store ting, og jeg er rigtig glad. Hele haven er blevet gravet, så der er helt klart til at anlægge græsplæne og så grøntsager. Karsten, Michael, Bo og Nicki mødte op, for at hjælpe. Og at få gravet haven, var virkelig den største hjælp jeg kunne forestille mig. Så jeg er virkelig glad og taknemmelig. Så tak til jer alle.

Mor var også med. Og hun hjalp til med at anrette grillfrokosten. Jeg havde købt pølser, brød og tilbehør. Og så havde jeg også en ramme øl med. Jeg håber også mine mange hjælpere har nyd dagen, selvom de virkelig har knoklet igennem.

Ingen kommentarer: