søndag den 21. marts 2010

Kartofler i jorden

Mine håndboldpiger skulle til Glamsbjerg og spille i dag. Så da Nicki i går tilbød at hjælpe med at lægge mine kartofler (OG grave et stykke til det først), var jeg noget videre ærgelig. Men det gik hurtigt op for mig, at jeg kom rimeligt tidligt hjem.

Vi mødtes i haven omkring halv 4, og jeg skal love for, der blev gravet. Det er så stor en hjælp. Så først 1000 tak til Nicki. Og så skal jeg selvfølgelig også sende en tak i retning af Britta for et par timers lån af Nicki.
Da vi havde gravet, blev kartoflerne langt fint i 3 rækker. Nu er der kun tilbage at holde øje, hyppe og grave op når de engang er klar til at skulle spises. Jeg kommer til at leve af kartofler.

Nu skal der slappes af på sofaen, inden arbejdsugen atter starter i morgen. Og hvad er bedre at slappe af til, end Bonderøven på DR2 og sidste stykke hjemmelavet porretærte (fra i fredags - se tidligere indlæg), af hjemmedyrkede porrer. Nam.

Ingen kommentarer: