torsdag den 18. marts 2010

Knap så kæmpe kæmpeverbena


Det er svært at være plantemor - for nu kommer det dilemma, som jeg ved jeg kommer i. Jeg har gjort nøjagtig som min egen mor plejede, nemlig at forkultivere fine blomster i mælkekartoner. Men nu er problemet, at jeg skal til at kassere en del af de mange søde små kæmpeverbena-spirer. Ellers ender det, som med mine vindruer i sommers, at ingen vokser sig store. Men jeg kan bare næsten ikke nænne det. Er bange for, jeg bliver nødt til at invitere mor ud og gøre kort proces en dag. Hun er nok ikke lige så tilbageholden som mig.

Der har ikke været så mange indlæg på bloggen på det seneste. Det skyldes nok, at jeg hver dag kommer hjem træt og bombet - men glad - fra arbejde. Jeg skal nyde det i de fire måneder, jeg har fået.

Ingen kommentarer: