søndag den 2. maj 2010

Nye tider

Jeg ved det er længe siden jeg hár skrevet sidst. Men jeg har stadig ikke løst problemet med min mobiltelefon, og kan derfor ikke rigtig skrive imens jeg er på farten.

Mrn siden sidst, på min fødselsdag, er der sket en masse i haven. Jeg har selvfølgelig arbejdet med at få sået græs og smidt frø i jorden. Endnu flere påske - og pinseliljer er kommet op, hækken er sprunget ud og flere af ruderne er taget ud af drivhuset for at blive erstattet af andre.

Men det er ikke de eneste ting der er sket siden sidst. Mor og far har hentet lille Quinto. Så nu er familien blevet en større.


I dag har jeg været ned mor og far ved Dalby. Som det kan ses på billedet herover, så tegner det til, at Quinto og jeg bliver rigtig gode venner. Jeg så også Quinto med Jørgen og Yvonnes (mors bror og svigerinde + sommerhusnaboer) gravhund, og de så ud til at være perfekte legekammerter.  Men størrelsesmæssigt vil det ikke undre mig, hvis også deres store rottweilere med tiden, som Quinto bliver større, bliver lige så gode venner. 


Quinto var også nede ved vandet for første gang i sit korte liv. Først var han lidt bange, men efterhånden kunne han godt se, at der var mange spændende ting ved stranden. Og han var da også i til "knæene" et par gange. Han skal nok blive en rigtig vandhund.

Ingen kommentarer: