torsdag den 6. maj 2010

Min elskede telefon - back in business


Så virker skidtet igen. Altså min verdens bedste telefon. Ved ikke, hvad jeg har gjort anderledes, men det virker nu. Også gamle indlæg er kommet igennem, men jeg har kun gemt det fra 18.4. fordi resten bare var panikindlæg i håb om at få min telefon til at sende til bloggen. Men se endelig mit kagebord fra min fødselsdag ved at finde 'Familiefødselsdag'.

Det hele betyder, at jeg igen kan blogge på farten. Og det betyder også, er jeg sikker på, at der kommer flere indlæg i den nærmeste fremtid. Både fra haven (billedet herover er et spændende nyindkøb af frø, som skal i jorden når den er varm nok), fra ture rundt omkring og om min lille nye ven, mor og fars lille vovse Quinto.

Dejligt at være tilbage... Og dejligt jeg ikke behøver skifte min 2 år gamle, men fantastiske, telefon lidt endnu. Wuhuu.

Ingen kommentarer: