lørdag den 8. maj 2010

På toppen


Så besøgte jeg endnu engang mor og far. Først kørte jeg på torvet og fandt så spændende planter som jordbærmynte, solbærsalvie, kvan og vintersar. Jeg købte også lidt radarber og fladbønner. Sidstnævnte håber jeg er det samme som gourmetbønner - og også det samme som snitbønner, som jeg har købt frø til at så i haven. I morgen må jeg i køkkenet og se hvad jeg kan trylle frem af rabarber og bønner... omend de nok ikke skal bruges sammen, det ville være en tand for specielt.

Hos mor og far var der igen en legesyg kammerat der bare ventede på, at jeg indtog gulvet. Han vokser og vokser - en rigtig charmør. Far og jeg gik en tur med ham nede i skoven. Han har allerede fået en masse hundevenner, som han ser ud til at elske at lege med. Heldigvis virker det også som om, han elsker at lege med mig. I hvert fald kravlede han rundt på mig og behandlede mig i det hele taget som en af hans kuldsøskende. Meget sjovt, men av mine øreflipper, hans tænder er spidse.

Mor lavede endnu engang noget helt fantastisk mad. Kylling med løvstikke og citron, ovnbagte kartofler og spidskål, og agurkesalat i æblecidereddike med peanuts. Meget spændende og super lækkert.

Ingen kommentarer: