mandag den 9. juni 2014

Hækklipning belønnes med jordbær

Det var faktisk ikke meningen, at jeg ville klippe hæk i dag. Men jeg har været bange for ikke at nå det inden jeg skal på ferie. Så da jeg kunne se, at der var mange der var gået i gang i dag, så tænkte jeg, at det måske var meget belejliget. Så da jeg var hjemme og spise frokost, så tog jeg batterierne til hækkeklipperen med.
 
Og så stor er forskellen på en hæk der endnu ikke er klippet, og en der er.  Batterierne løb tør ret hurtigt, men jeg fik da klippet hele hækken fin ude foran. Og jeg tager det bare lidt i etaper. Passer mig fint.
 
 
Og så var det også jordbærtid. For føste gang, har jeg vist et rigtig fint jordbærår. Jeg har i hvert fald plukket mere end et kilo i dag. Og de smager helt fantastisk. Vildt at jeg kan plukke flere end jeg kan spise. 
 

Ingen kommentarer: