onsdag den 25. juni 2014

Næste stop Kykladerne

Så er jeg afsted mod nye eventyr,  og her er det efterhånden traditionelle selfie fra toget.
Næste stop Kykladerne er måske en lille overdrivelse, for det første der skal ske er, at jeg mødes med min veninde, Kasia,  i Valby,  hvor vi skal på café og spise tunbøf. Det fik jeg sidste år, inden vi rejste til Sicilien. Så måske det også bliver en tradition.
Kasia skal også med. Dejligt at have en rejsemakker. Det gik rigtig fint sidste år, og jeg er glad for at have en at dele turen med. Vi fandt ud af, at jeg snakker meget. Når jeg begynder at snakke om ingenting, så griner hun lidt, siger "si, og jeg spørger ikke, om hun har hørt efter. Jeg tror, det er fint for os begge. Perfekt.
I morgen tidlig flyver vi til Athen. Vi skal en omvej over Bruxelles, så vi er først fremme i morgen eftermiddag. Vi bliver i Athen til på lørdag, hvor vi tidlig morgen sejler med færge mid øen Syros. Nogle dage efter går færgen til Anafi, og et par dage før hjemrejsen tager vi til Santorini, hvorfra vi flyver direkte hjem til Kastrup.
Lad eventyret begynde.

Ingen kommentarer: