torsdag den 26. juni 2014

Mod Bruxelles

Så sidder vi i fly nummer 1 mod Bruxelles. Det var noget tidligt,  vækkeuret ringede. Før kl. 5. Men vi kom op og ret hurtigt afsred mod lufthavnen. Inftil videre er alt gået som smurt. Der var lang kø, da vi skulle aflevere baggage, så Kasia var chauffør på begge trolley'er, imens jeg hentede kaffe til os i Starbucks.

Vi kom ret hurtigt igennem, og fik også handlet en stak blade, vand og jeg købte en bog. Da vi gik fra kiosken, havde jeg en mistanke om, at jeg ikke havde betalt for min Kryds & Tværs. Selvom Kasia mente, at det var ligemeget, insisterede jeg på at gå tilbage. Gaten var lige om hjørnet.  Kasia stak mig kontanter, så det ville gå hurtigere.  Og sådan endte det med, at jeg alligevel ikke selv kom til at betale. Jo. Hun skal nok få pengene.

Sidst i indlægget skal jeg opdatere mine kolleger med kendissituationen. Vi mødte (læs "så") Mads & Mikkel og Margrethe. I kan gætte lidt på hvem - så skal jeg forsøge at huske at løfte sløret yderligere senere.

Ingen kommentarer: