søndag den 4. maj 2008

Spændingen stiger

Spændingen stiger stødt, og jeg glæder mig stadig helt vanvittigt.

Overvejer, om jeg snart skal til at lave en liste over ting, jeg skal have med, og ting jeg mangler at købe - eller om det er for tidligt.

Hvornår mon det der brev fra DUK kommer. Venter med længsel på flere oplysninger... som selvfølgelig bare vil få mig til at glæde mig endnu mere.

Jeg glæder mig til at se deltagerlisten. Heldigvis ved jeg, at der er en del, jeg kender, der skal med. Jeg vil ikke nævne dem, for jeg er bange for at glemme nogle.

Det er dejligt, at der bliver WYD-gensyn med flere tidligere pilgimskammerater. Blandt andet en rejsemakker fra min første WYD i 2000 i Rom. Det er også skønt, at der er flere af dem, jeg lærte at kende i Køln, der skal med igen. Det skal nok blive en fantastisk tur på alle måder.

Ingen kommentarer: