tirsdag den 27. maj 2008

Udflugter den sidste uge

Så har jeg meldt mig til 4 udflugter i vores turist-uge. Det holdt sammen med WYD-programmet - jeg glæder mig til hver eneste dag på rejsen. Jeg overvejer stadig Vingårds-udflugten.

Sydney Tower
I virkeligheden er jeg en smule nervøs. Har højdeskræk, men det er nemt nok at sidde her og sige ja-tak til en tur mod himlen. Men jeg flyver jo også, så hvor slemt kan det være.

Blue Mountains
En heldagsudflugt med stop på fantastiske steder. Og hvis jeg ikke tager helt fejl, så er der indkluderet en lille sejltur. Det her er udflugten, jeg hele tiden har håbet ville blive arrangeret.

Operahuset
Man kan næsten ikke tage til Sydney uden at skulle se Operahuset. På en sær måde er det indbegrebet på Sydney men samtidig dansk arkitektur.

Sydney Akvarium
Jeg er vild med Zoo. Og selvom det ikke er en zoo, men et akvarium, er der ingen tvivl om, at jeg skal se lidt på fisk!

1 kommentar:

Thomas Gredsted sagde ...

Jeg syntes det er en interesant blog, du har her. Det er meget spændende at følge med i dine forberedelser til turen, og det er da også godt, at du får tid til at opleve andre sider af Australien.