torsdag den 1. maj 2008

Support om support

Efterhånden føler jeg mig så rutineret i at snakke med supportere, at jeg overvejer at yde "Support om support". Men inden du ringer, bør du lige løbe FAQ-listen igennem.

Burde der ikke være en smileyordning for support generelt?
Nej, for så risikerer halvdelen af de stakkels supportere at blive arbejdsløse. Så vil de nemlig ikke længere kunne lege "nej-det-er-ikke-mig-du-skal-snakke-med-jeg-stiller-dig-lige-videre"-leg.

Hvordan kan det være, at man i en telefon ligefrem kan høre, hvor højt en supporter ligger på smart-ass-skalaen?
For at patronisere dig tilstrækkeligt til at kunne lege "nej-det-er-ikke-mig-du-skal-snakke-med-jeg-stiller-dig-lige-videre"-leg.

Hvorfor koster det aldrig noget at ringe til en support-linje?
For at supporterne kan forsvare at lege "nej-det-er-ikke-mig-du-skal-snakke-med-jeg-stiller-dig-lige-videre"-leg.

1 kommentar:

Bo Foght sagde ...

Det eneste der er værre en den der "nej-det-er-ikke-mig-du-skal-snakke-med-jeg-stiller-dig-lige-videre" supporter-leg er når man bliver sat i kø og tvangsindlagt til at høre Celine Dion *ryster*