fredag den 12. august 2011

Praktisk morgenkaos


Kaos er måske så meget sagt. Men dagen startede med, at min ene telefon begyndte at bimle kl. 6, ligesom den plejer. Problemet var bare, at der sov nok 100 andre mennesker i gymnastiksalen, og jeg ikke kunne logge ind efter flytilstand, fordi jeg havde glemt koden til det spanske sim-kort hjemme i DK. Jeg fandt dog halvvågen ud af at skulle telefonen helt. Morgenmaden (m.m.) blev leveret af du cateringfirma - alt pakket i celofan. Vi fik delt ud til alle 50 deltagere, til alle dagens måltider. Jeg er sikker på, at stort set alle spiser på restaurant i aften. Den skinkesalat i plasticbøtte og tomatsuppe i karton er nok hverken nok eller tilfredsstillende for mange. Men det er til at overleve på. Endelig kom vi afsted, efter jeg havde købt 50 3-dages transportbilletter i en automat. En gang skal jo være den første. Vi tog mod centrum, hvor alle fik fri. Jeg fik en kop kaffe med udsigt.

Ingen kommentarer: