søndag den 14. august 2011

Søndag i Sagrada Familia


Efter lørdagens strabadser, kom vi til søndagsmessen, som blev fejret i den ufærdige Sagrada Familia, som vi også besøgte i fredags. Messen blev holdt af med biskopper fra nogle af de lande hvor der er grupper fra. Kirken blev fyldt - vi sad på gulvet. Det eneste jeg synes var ærgeligt var, at det blev lidt af en almindelig turbomesse - bispen virkede ikke videre inspireret af de mange unge med flag og højt humør. Men det var en fin messe. Billedet er fra i fredags. Efter messen var hele den danske gruppe i parken overfor og fik lavet noget spas sammen. Og derefter satte jeg mig med Rosa og Michael på Starbucks, drak iskaffe, spiste kage og fik opladt diverse telefoner. Da vores gruppe denne gang ikke har fået tildelt du sogn, er der heller ikke lagt en masse planer for os, som de år, hvor vi har været privat indkvarteret. Det betyder, at vi har masser fritid til at være turister. Så nu er jeg atter på stranden. Og den er også super lækker i dag. Jeg har fundet ud af, at stranden er en del af det område, der blev bygget til OL i Barcelona i 92. Jeg tror jeg vil i vandet igen.

Ingen kommentarer: