lørdag den 2. oktober 2010

Efterårsrøg, selskab og blomster


Jeghavde inviteret håndboldpigerne ud til bålhygge, for der skulle jo alligevel brændes af, nu hvor vi er nået oktober. Tænk. Allerede oktober. Der kom en lille håndfuld, og det blev til snobrød med pølser og skumfiduser i Mariekiks med chokolade (og eksperimentet med hindbær). Det var rigtigt hyggeligt, og jeg tror vi kom til at lugte noget videre af røg.
Da pigerne var smuttet tog jeg lige skuffejernet, og gik en omgang i haven, mens jeg forsøgte at slukke bålet i tønden med lidt vand. Og inden jeg kørte hjem, måtte jeg lige plukke mig en fin buket efterårsblomster. Dejlig dag i haven.

1 kommentar:

Agnethe Vinther Thorsen sagde ...

Sikke en smuk buket! Det lyder bare som om i har haft en skøn dag og hvor ville jeg dog ønske, at jeg havde sådan et fristed, hvor jeg kunne tage ud og høste alt, hvad hjertet kan begære af lækkerier.

Synes godt nok din tomathøst ser max lækker ud! Håber ellers alt er vel nede i Fyns land :)