fredag den 8. marts 2013

Kap Verde i sigte

Så er der kun nogle dage, til jeg smutter sydpå. Jeg har denne gang besluttet mig for en uges charterrejse til en lille ø, Boa Vista, i det lille afrikanske ørige, Kap verde, som ligger ud for Gambia.


Indtil i går gik jeg nok mest ud fra, at der ikke rigtig skete noget i landet, andet end turisme. Jeg burde vist have været på wikipedia for længe siden. For landet har en ret spændende historie.

 
Selvom min plan er at slappe af dagen lang med gode bøger, så er jeg sikker på, jeg får en på opleveren. Og jeg vil som sædvanligt forsøge at servere jævnlige indlæg her på bloggen.

2 kommentarer:

René Ask sagde ...

Dejligt :-D

bente_th sagde ...

Ønsker dig en dejlig ferie med sol og afslapning. Vi tjekker selvfølgelig på din blog HVER dag for at følge med i dine oplevelser. Så stort pres på dig, ikke? Rigtig god tur, Kristine