mandag den 28. oktober 2013

Rider stormen af

Jeg har arbejdet hjemme i dag. Og først på eftermiddagen blev hunden en rigtig klistergøj. Men så fik jeg alletiders mulighed for at børste den halve skov ud af hans pels. For han skulle ingen vegne.

Bagefter fik han sin nye ThunderTshirt på. Jeg har nok været lidt skeptisk, men jeg vil også indrømme, at han stort set har ligget stille og sovet, tror jeg, på gulvet, siden han fik den på. Vildt, hvis et stramt slag kan berolige en hund!


Jeg tror alt her på matriklen er kommet vel igennem stormen, som ser ud til at løje af nu. Men jeg har alligevel en lille klump i maven. For hvad med min kolonihave. Hvordan ser hus og drivhus mon ud. Det er jo ikke de mest stabile konstruksioner, og jeg har ikke rigtig mulighed for hverken at tjekke, eller at gøre noget ved eventuelle skader. Jeg har fået rapporteret, at der er papbeklædning, der har løsnet sig. Jeg håber det betyder, at alt andet står. Men gad vide hvor den papbeklædning er fra? Og gad vide, hvordan jeg får det repareret igen! Jeg tænker, at det forhåbentligt er fra taget på skuret. Det lød lidt sådan på rapporten!

Resten af aften skal der hygges. Restemad fra weekenden, og æblegrød af et miks af æbler fra Nybo og fra farmor og farfars have.

Ingen kommentarer: