mandag den 14. juli 2014

Successer

I går så jeg fodboldfinale med mor og far i sommerhuset. Forinden havde vi sammen lavet mad. Jeg får tit lov at bestemme. Så handler jeg med mor. Hun siger "du lægger varerne i vognen, og jeg betaler". Så denne gang skulle vi forsøge at efterligne nogle af de retter, Kadia og jeg fik i Grækenland. Vi fik kartoffelsalat med løg og gulerødder og en dressing med hvidvinseddike, olie og citron. Hertil græsk salat og grillede keftedes (tror jeg nok de hedder). Det var en stor succes.


En anden ting jeg indtil
 videre betragter som en succes er,  at jeg har generobret min dejlige altan. Med fars hjælp er der sat net op før jeg rejste. I går fik jeg gjort alt rent og hygget med nogle planter. Og i dag har jeg hængt mit træningstøj til tørre. Mit humør kan ikke slås af regnen.

Ingen kommentarer: