søndag den 20. juli 2014

Sjov hund

Jeg nyder i disse dage at være sammen med Quinto, som jeg passer fordi mor og far er på ferie. Desværre er min telefon til reparation. Der var blå pletter på de sidste billeder fra ferien. Og det er ikke meningen, at der skal blå pletter på billeder. Så der kommer nok ikke så mange blogindlæg om Quinto, denne "pasnings-gang", som sidst mor og far ferierede. Men lidt skal der til. For han er altså sjov.
 
Han var med ude at løbe i morges, og efter frokost tog en veninde og jeg ham med til sommerhuset. Da vi kom hjem var han så træt, at han lagde sig direkte på favoritpladsen i haven. Men da han så jeg ville tage billeder, tror jeg han tænkte, at det ikke var specielt macho, at han lå der under de fine lyserøde hortensiaer, så han skyndte sig væk.
 
 
Så er det STRAKS mere macho, at stikke hovedet ned i vandkanden!!! Jeg så, at blomsterne i krukker trængte temmelig meget til vand. Men det har været lidt svært at fylde vandkander, fordi Quinto mener, at han har førsteret til ALT vand, som kommer ud af en vandslange. Jeg har tålmodighed - især fordi det er så sødt, at han vil drikke - og jeg tror altså ikke det er fordi han er specielt tørstig, for der er vand i alle hans vandskåle.
 

 

Ingen kommentarer: