mandag den 24. september 2018

Funktionel, stretch og burger - mandag del 2

Det blev eftermiddag, og tid til træning. Dagens træning lignede overvejende hvad Anette og Mette (instruktører hjemme i Fitness.dk) kan finde på at sætte os til om lørdagen derhjemme. Men endnu engang dejligt med en træning, som var hård på en måde vi kender hjemmefra.
Bagefter flyttede vi lokation, til et næsten roligt sted. Her havde vi en time med stræk- og smidighedsøvelser. Jeg elsker det. Afsluttede med 7 minutters total afslapning. Jeg kunne være blevet liggende i timer, tror jeg. Måske ikke helt alligevel. Men de fleste af os havde lagt os over til bagvæggen, hvor hoved og skuldre kunne få lidt fred for den bragende sol - mens benene kunne nyde solens stråler.
Det var heller ikke fordi, man havde specielt travlt, bagefter. Og der var den dejligste udsigt. Desværre var vandet i retning af solen, så billederne kunne forveksles med aftenbilleder - man må forestille sig vandet.
Vi var vist begge godt trætte, og besluttede at droppe fællesspisningen i buffetrestauranten til fordel for tale away burger. Det var en godt beslutning. Det smagte lækkert.
Jeg trissede hen til torvet, og så LaSanta-instruktørernes ugentlige show. Der var lidt for enhver - overordnet set meget hyggeligt.
Aftenen sluttede jeg på sofaen med Netflix. Men faldt i søvn. Og smuttede i seng så snart jeg opdagede, at jeg ikke kunne holde mig vågen. Det var vist ca. samtidig med, at Karina også slukkede for Netflix.
Dagens aktiviteter:
- Spinning
- Mountainbike (intro)
- Funktionel træning med Charlotte
-Stretch and relax med Charlotte


Ingen kommentarer: