søndag den 23. september 2018

Svøm og dans - søndag del 1

Så startede søndagen med en gåtur rundt om lagunen. Vi var enige om, at siden vi skal "hygge" med en aqualon senere, så var det ikke nødvendigt med morgenløbetur også. Sig lige det en gang mere til Karina. En nævner "Skal vi lunte lidt" - og så var det lidt som om "Så du røgen". Hun har ondt i kroppen og krudt i numsen. Men jeg holdt mig selv og mine trætte øjne til planen.Efter morgenmaden hoppede vi i badedragten og svømmetrænede. Jeg var "rykket op" fra begynderne. Jeg mangler dog stadig at lære at træde vande - det er jeg en klovn til - så jeg var vist kun på visit hos de let øvede. Vi endte med at svømme 1km. Og endda på en bane som ikke var en yderbane - så ingen pauser andet end for hver 50 m. Synes stadig 50 m er langt! Men jeg er ret stolt. Karina ser til gengæld ud til at have rimelig let ved svømningen. Det er så sejt, dem der kan.
Ikke at jeg var meget for at stoppe før tid - men vi har jo aftalt at prøve lidt forskelligt af LaSantas hold. Og vi har ikke rigtig haft tid til det. Så vi sluttede svømningen lidt før, og skyndte os til Ballroom Fitness. Kristine, svømning og dans. Hvem skulle nogensinde have troet det. Men sjovt var det. Og jeg plejer at elske at se tango i Vild med dans. Og det var da også den sjoveste at danse. Det var ikke dans med partner - men blot serier med grundtrinene. Hvis vi havde sådan et hold i Fitness.dk, så tror jeg egentlig, at jeg godt kunne finde på at være med der. Her følte jeg mig kun lidt dum - selvom jeg egentlig rodede godt og grundigt rundt i det hele. Men instruktøren var glad og god, så det blev en virkelig sjov oplevelse.
Men ak. Nu er vi trætte - og holder pause på altanen indtil i eftermiddag og aqualon. Her er lidt overskyet, så det er ikke sikkert vi lægger os ved hyggepoolen i dag. Men jeg får vist også rigeligt med vand i forvejen.

Ingen kommentarer: