lørdag den 22. september 2018

Svømning, psykotræning og aftenhygge - lørdag del 2

Efter dagens første psykotræning (=mega-hård træning), lagde vi os tilrette på solsengene ved "hyggepoolen".  Dejligt med lidt afslapning. Men allerede efter en times tid, trodsede jeg over til svømmetræning, som jeg jo var så begejstret for sidste år. Karina blev liggende ved poolen, og savnede vist Helles selskab. Helle, vores skønne veninde som var med sidste år, elsker varme og solbadning.
Svømmetræningen er bare sjov. For det første, fordi jeg jo hele mit voksenliv har troet, at jeg ikke kunne svømme. Men det kan jeg, lidt, viste det sig sidste år. Og så må man jo benytte sig af, at min svømmeguru Birthe, er med igen i år. Og i dag prøvede jeg lidt andet end bare at svømme frem og tilbage. Her klemmer jeg vejen sammen om at korkbræt (!!!) Og svømmer 100 m kun med armtag. Havde da stadig overskud til at smile.
Vi købte frokost i poolbaren. En lille sandwich!!! Det viste sig at være en meget stor, og en meget speciel sandwich. Som om man havde klasket to forskellige sandwiches sammen. En med kylling. Og en med æg, skinke og ost. Det var et kæmpe måltid, der stadig sad lidt oppe i halsen under dagens 2. psykotræning.
Til dagens anden psykotræning besluttede vi at lave et før og et efterbillede. Den helt store forskel kan man vist ikke får øje på. Igen var der stadig plads til smil. Men hold nu op, det var hårdt. Heldigvis var træningen flyttet til fodboldbanen, hvor der var noget mere luft. 14 øvelser af et minuts varighed - af to omgange. Selvfølgelig efter hård opvarmning. Og bliv ikke snydt af skyerne. Det var vaaaaarmt. Og jeg er blevet ret rød af solen. Men ikke forbrændt. Karina er bare lækker brun. Er overhovedet ikke misundelig.
Også i dag sluttede vi dagens træning af med en hurtig tur i poolen. Det blev til 6 baner til Karina. Og 4 til mig. Syntes jeg havde svømmet nok tidligere på dagen.
Efter velfortjent bad hørte vi Charlottes motivations-foredrag. Vi hørte det sidste år, men det var helt fint at få det genopfrisket. Og efterfølgende spiste vi take-away sammen på en af de store terrasser. Pizza. Mums. 
Og igen i år er der en, som har fødselsdag. Det var samlet ind til gave og stor lagkage. Og hun blev meget overrasket og glad, så det ud til. Det er altid dejligt, at gøre sådan nogle ting for andre. 
Vi blev hængende længe. Til det sidste, og nu sidder vi og hygger på altanen med Netflix, blogindlæg og M&Ms. Trætte, men glade efter en dejlig første hele dag på LaSantaSport. Gad vide hvor længe vi kan holde til tempoet? Nu er jeg i hvert fald træt i både hoved og krop. Godnat derude.
Dagens aktiviteter:
- 3 km løb
- times pykotræning
- poolhygge
Svømmetræning (Kristine)
- Psykotræning del 2
- Svømme (6 (Karina 4 og 50 m)


1 kommentar:

Aqua Zumba Bydgoszcz sagde ...

At træne i poolen er en fantastisk ting. Jeg anbefaler på det varmeste Aqua Aerobic. Bevægelse med god musik er en god tid.